Tentang Diri Saya: Dimensi Baru Dina Nadzir

Mesti klik!

Klik dan daftar! Percuma aje!


Klik dan daftar! Percuma aje!


Jangan tak daftar! Klik di sini dan daftar! Percuma aje!

Saturday, March 9

Dimensi Baru Dina Nadzir


Kesungguhan serta semangat berkobar-kobar pelakon, penyanyi serta penyampai radio Dina Nadzir dalam mendapatkan berat badan yang ideal ternyata membuahkan hasil apabila Dina kini mampu tersenyum gembira bila berat badannya berjaya mencapai keputusan yang amat menakjubkan.

Kerjasama yang terjalin selama lebih tiga bulan bersama pusat kecergasan terkemuka Celebrity Fitness serta jenama produk makanan tambahan Horleys bukan saja membina keyakinan yang tinggi buat Dina, malah turut membuka dimensi baru buat penyanyi berbakat besar ini untuk terus mengorak langkah dalam industri seni tanah air.



“Sejak memulakan sesi program kecergasan serta kesihatan bersama Celebrity Fitness dan Horleys pada hujung Oktober lalu, berat badan saya berjaya turun sebanyak lebih 10 kilogram. Ia sesuatu yang amat menakjubkan dan saya rasa begitu teruja kerana saya kini boleh memakai seluar jeans. Semestinya saya rasa sangat gembira dengan perubahan ini memandangkan selama ini saya tidak berpeluang memakai jeans kerana tidak mempunyai saiz.



"Bukan itu saja, paling ketara gaya hidup serta mentaliti saya juga mula berubah. Saya dapat rasakan tenaga saya kini berada di tahap yang lebih tinggi. Sebelum ini saya mengalami masalah tidur namun sekarang saya dapat tidur dengan lebih baik dan nyenyak tanpa sebarang masalah.



"Program ini juga banyak membantu dari segi karier seni saya di mana jika sebelum ini saya mengalami masalah cepat penat ketika membuat persembahan pentas, namun kini saya dapat menyanyi tanpa semput langsung dalam tempoh setengah jam,” ujar Dina ketika ditemui di Celebrity Fitness Setia Walk, Puchong baru-baru ini.

Menurut Pengurus Pemasaran dan Promosi Celebrity Fitness Evelyn Low, "Kami amat bangga dan gembira dengan pencapaian serta perubahan Dina. Tujuan utama kami mengadakan program ini bukan saja mahu menurunkan berat badan Dina, malah ingin dia tampil dengan lebih sihat serta berkeyakinan. Atas kejayaan Dina ini juga tidak mustahil kami akan teruskan lagi usaha ini bersama dengan Horleys di masa hadapan.”



Sebelum mengakhiri perbualan, pemilik nama Faradina Mohd Nadzir ini juga sempat melahirkan rasa terharu dengan sokongan yang diberikan oleh pihak Celebrity Fitness dan Horleys dalam membantunya untuk mendapatkan berat badan yang ideal.



“Mungkin ramai yang tak nampak ketara dengan perubahan saya dari segi fizikal, namun penglibatan saya dalam program ini bukannya kerana mahu kurus tapi ingin tampil lebih sihat dan cergas. Secara peribadi, banyak yang saya belajar dari program ini. Sudah pasti saya tak akan berhenti begitu saja dan akan jadikan ia sebagai rutin harian selepas ini.



"Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Celebrity Fitness dan Horleys atas sokongan mereka selama ini. Kepada mereka di luar sana, jangan malu jika anda mempunyai masalah berat badan berlebihan kerana Celebrity Fitness dan Horleys boleh membantu anda untuk mendapatkan berat badan yang ideal dengan teknik yang betul. Walau bagaimanapun, seseorang itu mestilah konsisten dan jangan mudah putus asa kerana setiap kejayaan tidak datang dengan mudah tanpa usaha yang bersungguh-sungguh."

No comments:

Post a Comment