Tentang Diri Saya: Dina Nadzir Hangat Bercinta?

Mesti klik!

Klik dan daftar! Percuma aje!


Klik dan daftar! Percuma aje!


Jangan tak daftar! Klik di sini dan daftar! Percuma aje!

Saturday, February 23

Dina Nadzir Hangat Bercinta?



Baru-baru ini ketika berada di sebuah pusat kecergasan terkemuka, GUA terserempak dengan penyanyi serta penyampai radio, Dina Nadzir bersama seorang jejaka kacak. Hubungan mereka dilihat begitu mesra sekali dan membuatkan GUA tertanya-tanya adakah itu kekasih Dina.

Bagi mendapatkan kepastian, GUA menegur pemilik nama Faradina Mohd Nadzir ini bagi mengetahui perkara sebenar dan Dina tiada masalah berkongsi cerita serta tidak keberatan memperkenalkan jejaka tersebut kepada GUA.

“Ini Adam. Dia bukan kekasih saya tapi merupakan personal trainer saya di Celebrity Fitness. Umum mengetahui yang saya kini sedang bekerjasama dengan Celebrity Fitness dan produk makanan tambahan, Horleys untuk mendapatkan berat badan yang ideal,” terang Dina.

“Tidak dinafikan kami memang selalu berhubung melalui WhatsApp namun saya anggap Adam seperti adik saya sendiri. Lagipun umur dia muda daripada saya iaitu 22 tahun. Kami banyak berkongsi tentang pelbagai perkara terutamanya dalam hal pemakanan dan juga amalan kesihatan saya.



Kalau diikutkan, saya memang susah untuk bekerja atau mudah selesa dengan orang, maklumlah saya jenis yang banyak bercakap jadi takut orang rimas. Namun, bila dengan Adam kami sekepala. Pandai Celebrity Fitness menjaga saya dan bila dapat personal trainer yang kacak macam ini, saya jadi lebih bersemangat untuk bersenam,” ujar Dina sempat bergurau.

GUA sempat bertanyakan kepada Adam mengenai pendapatnya tentang Dina dan jejaka yang sudah berada dalam bidang kecergasan selama empat tahun ini memberitahu amat senang dan selesa dapat bekerjasama serta melatih bekas peserta program Malaysian Idol ini.

“Saya dah nampak dia lama iaitu sejak tiga tahun lepas dan tak sangka, tiba-tiba saya pula yang melatih dia sekarang. Saya bangga kerana diberi kepercayaan untuk melatih dia. Dia tak degil dan tak pernah merungut untuk membuat latihan di sini. Walaupun dia tak suka buat, tapi dia tetap juga akan paksa diri dia untuk buat.

Sudah sebulan setengah saya diberi tanggungjawab melatih dia dan saya bangga dengan pencapaian yang dia lakukan. Saya juga kagum dengan semangat serta usaha keras dia untuk mendapatkan berat badan yang sihat serta ideal,” ujar Adam sambil mengakui tertarik dengan suara lunak Dina ketika menyanyikan lagu berbahasa Inggeris.

No comments:

Post a Comment