Tentang Diri Saya: Nur Fetin pantang tengok puncak gunung

Mesti klik!

Klik dan daftar! Percuma aje!


Klik dan daftar! Percuma aje!


Jangan tak daftar! Klik di sini dan daftar! Percuma aje!

Sunday, October 14

Nur Fetin pantang tengok puncak gunung



SEKALI pandang, tiada siapa menyangka Nur Fetin Afiqah Ariffin gemar aktiviti lasak seperti mendaki gunung dan berkhemah di dalam hutan.

Kepada gadis berusia 22 tahun ini, alam semula jadi memberikan ketenangan sambil membentuk ketahanan mental dan fizikal.

Semangat itulah yang memberinya kekuatan untuk mengendalikan tugas seharian sebagai Eksekutif Kewangan Maybank di Kuching.

"Sebagai pekerja profesional, kita kena jaga etika dan menyerap tekanan ketika berurusan dengan pelbagai kerenah pelanggan," kata siswazah bidang Pengurusan dari Kolej Multimedia Sarawak ini.

Bila tidak mendekati alam semula jadi, anak kelahiran Demak Baru, Kuching, Sarawak ini mengisi masa lapang dengan bermain boling. Dia juga menjadi model sambilan sebagai langkah awal untuk menjadi usahawan bidang fesyen.

Walaupun gadis ini cerewet dalam memilih makanan atas alasan untuk menjaga badan, dia pantang menolak kalau disajikan laksa Sarawak bersama jus epal.

Nur Fetin yang mempunyai ketinggian 158 sentimeter dan berat 52 kilogram turut gemar berkunjung ke pawagam. Gadis ini minat menonton filem seram.

No comments:

Post a Comment